Midsommarhelgen!

Vilken trist men ändå lyckad midsommar det blev.
Jag och mamma hade bjudit släkt, familj och vänner till stugan för knyt. Vi hade planerat in i det sista, handlat mat, snacks, dricka, smådekorationer osv för att allt skulle bli så bra som möjligt.
Vem tror ni ligger med 38,9 graders feber natten till midsommarafton ... Jo, JAG såklart.
Jag mådde så dåligt och jag var inställd på att inte kunna vara med. Eftersom mamma jobbade förmiddagen på midsommarafton så skulle jag, gurra och Rolf styra och fixa allt, och det var MYCKET att göra. Fixa långbord, ordna med dukning, sätta upp tält, plocka blommor, ordna potatis och allt annat vi skulle ordna inför lunchen. Jag kände en sådan stress att jag åkte med iaf. Även fast jag kanske inte borde.
Vi fick allt ordnat och allt flöt på bra hela dagen och kvällen. Trots att jag mådde piss klarade jag av allt vara med och va lekledare och ja åkte inte hem förrän vid 22.30. Sista timmarna var tuffa men jättetrevliga.
Igår (midsommardagen) låg jag med feberfrossa och världens halsont men det var det väl värt, haha.
Hoppas på ett friskare midsommarfirande nästa år :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar