3 juli

Tänkte göra ett försök till här med bloggandet ;) Jag har några trogna följare fortfarande, inte många men några stycken! 
Sitter just nu hemma och väntar på min chef Tore. Jag ska flytta in i hans hus nu i 3 veckor medan han och hans familj är på semester. Kommer bli härligt med ett stort hus helt för mig själv :)
Ska dit en sväng idag med grejer och få nycklar och sen tar jag tåget till Karlstad och stannar där över helgen. Imorgon blir det golftävling med släkten och senare på kvällen blir det käk och dricka hos en av kusinerna. Kommer bli en mysig dag!
Jag är fortfarande dyngförkyld efter min tur till Rhodos. Kom hem i söndags och febern och hostan vill inte släppa! Så blir det när man drar på tjejtur och festar sol 18-åringar en hel vecka .. Men det var värt det ;) mer om det i nästa inlägg!
Nu ska jag sticka, puss på er





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar