7 juli

Första natten hos Tore och Kine gick galant! Jag har sovit som en stock och jag har inte märkt av katten som jag blev varnad för! Han brukar tydligen stå och kraffsa uppe på balkongen när man inte släpper in honom där nere. Men han verkar ha haft det bra ute inatt ;) 
Gick upp vid 11 och låg i solen 2 timmar innan molnen kom och jag bytte bikinin till träningskläder. Tog en promenad och sen klippte jag gräset.
Nu har jag precis ätit ett kycklinglår och druckit en smoothie. Jag har resten av dagen suttit med trynet i körkortsboken. Nu är det på tiden att jag klarar det där förbannade provet!!!
Ikväll kommer Alice. Vi ska äta något tillsammans och så hoppas jag att hon hjälper mig med teorin ;)
Puss på er 





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar