5 juli

Det blev en stilla kväll i soffan för mig igår. Jag orkade inte haka på och det var jag så ledsen för! Så typiskt att va sjuk när det händer saker man verkligen vill vara med på .. Men sånt är livet och nu är det bara att fokusera på att bli helt frisk igen! Känner mig bättre idag men är fortfarande väldigt hostig och hängig och det är trist!
Ska snart haka på mammas gubbe till stugan för lite grill och mys där med dom. Imorgon åker jag tillbaks till Norge och det känns bra. Jag bor ju hos min chef nu i 3 veckor medan han är på semester så jag har ett helt hus för mig själv och det är inte helt fel ;)
Alice hämtar mig på stationen imorgon och så ska vi uträtta lite ärenden och sen ska jag göra mig hemmastadd. Blir lite läskigt att sova ensam i ett nytt hus lite ute i skogen alltså .. Haha, jag är så klen. 
Puss på er

bästa fati <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar