En helg i Sverige ..

.. som gick alldeles för fort. 
Helgen har bjudit på skratt, tårar, fylla, sol och häng med världens bästa personer, nämligen min familj & släkt.

Jag kom hem till Karlstad fredag 10.30. Jag åkte då direkt hen och chillade lite innan jag åkte till stan och mötte upp Danya. Vi tog en öl på tempels uteservering innan vi kilade hem till mig och käkade och solade lite.
Det blev en spontan utgång på kvällen som blev sisådär. Jag var nog lite för trött för att gå ut egentligen. 
På lördagen var jag en sväng till stan innan vi åkte till Forshaga för urnedsättningen av Wilhelm. Det var så fint. Hela släkten + Lina och Anton var där. Vi fick sitta i ett kapell där urnan som Wilhelms aska finns i stod tillsammans med tända ljus. Det var en riktigt jobbig tystnad. Det fanns så mycket sorg i det lilla, lilla kapellet. Vi grät tillsammans där en stund innan vi gick till platsen där han ska vila. Pia och Hans sänkte ned urnan i hålet och det var en fin stund vi hade där tillsammans. Han vilar under ett stort träd som skyddade oss trots regnet. Farmor läste ur en bok om sorg och det var så fint.
Sen satte vi oss på filtar och fikade tillsammans och Wilhelm fanns med oss hela tiden, både genom fotot vi ställde i mitten av oss och i luften runt oss. Det kunde inte blivit bättre!
Efter fikat bestämde vi oss för att mötas upp lite senare på ankdammen och käka tillsammans.
Vi åt och drack gott och kvällen slutade med att jag, lina och Gurra drog ut och dansade på krogen. En riktigt bra lördag trots allt!

Igår var vi i stugan och firade Gurra och min kusin David. Vi åt lunch och tårta och sen låg jag i solen och brände mig rejält, haha ... På eftermiddagen var vi hos pappa och Helen. Vi käkade jättegod mat och hängde tillsammans.
Nu ska jag sticka till tåget och åka till lilleström. Helgen har gått alldeles för fort.
Puss











Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar