Dåligt slut på dagen ..

Mitt tåg skulle gå 18.20 och jag betalade 515kr för biljetten då det enda som fanns kvar var 1a klass biljetter. Eftersom jag måste va hemma imorgon bitti för att hämta Sara på flygplatsen fick jag bara köpa den. Väl vid tågstationen 17.30 ( skulle hinna några ärenden innan tåget skulle gå ) så står det på tavlan att tiden är ändrad till 20.20 ... Fuck life liksom. Det suger så stenhårt när dessa förbannade tågen är försenade, speciellt på eftermiddagen .. Inget kul att komma hem så sent ju! 
Jag tog bussen till pappa och chillade där tills jag fick ett sms av sj att tågen skulle ersättas med buss så pappa körde mig till stationen ganska snabbt eftersom det ju inte stod någon tid när bussarna skulle åka. Väl vid bussarna fick jag höra att de skulle gå 20.30 och det var en timme kvar till det så jag åkte med pappa, Wilma och Malte och käkade korv och glass! 
Nu sitter jag på bussen och är väl frme om en timme ca. Hoppas jag får tillbaka några kronor för hade jag velat åka buss hade jag kunna köpt biljett för 150kr och den hade garanterat varit i tid. 
Tur är det iaf att bussen är fräsch, dock så finns det ingen fungerade toalett, och det suger för jag är så kissnödig så jag håller på att dö ..
Puss 


Söt bild på mig och min Goa farfar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar