3 juni.

Livet är lite annorlunda nu för tiden. Jag och Simon gjorde slut i helgen och det känns väldigt konstigt, framförallt tomt! 
Det var ett gemensamt beslut och vi har skilts åt som vänner, han är fortfarande min bästa vän och det är väl det som är det jobbigaste i detta.  
Jag mår jättebra trots allt och detta var för bådas bästa. 
Vi har haft 2 jättefina år tsm! :) 
Nu väntar en ny tid i mitt liv och det är dags för mig att jobba med mig själv och det är dags för mig att försöka förverkliga alla mina drömmar! 

Idag har jag varit på ett 40 minuters Summer bootcamp på elixia och jag är redan helt öm i kroppen! Träningsvärken kommer kännas imorgon. 
Ikväll ska jag jobba!
Imorgon ska jag göra naglar och sen slinga håret!
Puss på er 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar