29

Idag har jag varit ledig.
Vid 17 tiden åkte jag med Simon när han skulle till jobbet, han släppte av mig på elexia. Först blev det rullbandet 30 min innan jag gav mig på styrka & core! OH MY GOD, jag höll på att dö!! Snacka om att vara otränad alltså ... När passet var klart och jag skulle gå hem funderade jag på att ringa en taxi, så slut var jag. Hela min kropp skakade! Men jag gick och som vanligtvis tar det ca 10 min att gå hem, men idag tog det närmare 40 min .. Jisses!
Men nu äre bara att köra på. När jag kom hem lagade jag kyckling wok med ris, så gott!
Nu softar jag med katten, ska hoppa i säng när som helst, jobbar lunch imorgon ( om jag tar mig upp .. Kommer nog ha en brutal träningsvärk .. )
Puss


Fanny skriver:

fin blogg! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar