27

Igår var det inte en lugn stund hemma hos oss!
Jag var uppe klockan 11 och rensade kläder, skor och städade hela jäkla lägenheten.
Lina och Malin flyttade in i en lägenhet ca 10 m från oss så lagom till jag var klar med mitt städande så kom Malin, Lina och deras mammor för att tömma ett flak fullt med grejjer, jag hjälpte såklart till.
Bänken vi hade i vardagsrummet med tvn på var linas och den skulle hon ha ( inte oss emot då det är en byrå och vi vill ha en tvbänk som inte tar lika mycket plats.) Dock så hade nästan alla våra kläder i den, därav all rensning. Men som tur är har vi köpt en byrå till hallen som vi nu har alla kläder i. Efter att ha rensat bort tre kassar av mina kläder fick nästan allt plats där .. Resten hänger på galgar i både hallen och förrådet, haha så är det att bo litet ;)
Imorse väcktes jag av att chefen ringde och frågade om jag kunde börja 1 så jag fick panik duscha och göra mig iordning för att ta tåget en halvtimme senare!
Slutade klockan 20 vilket var skönt!
Nu har vi en provisorisk tv bänk, vi ska köpa en ny efter vår resa. Den som vi har nu är gammal och sliten, men fortfarande snygg som tur är.
Puss på er



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar