utgång

blir utgång ikväll med lina. Är lite halvt osugen, men tror det kan blir kul. Vi ska antagligen möta upp klara sen också, hon är salltid rolig att parta med. Blir dock ganska lugnt för mig ikväll med tanke på att jag ska jobba imorgon. Blir nog coffehouse, rätt soft ställe.
Satt ett tag hemma hos grannen förut och snackade med honom och Åsa, alltid lika roligt att lyssna på vad de har att säga. Blev mest prat om självmord idag, sjukt vad de har varit med om mycket alltså!
Väntar just nu på att lina ska komma så att vi kan köra igång. Kör på 3,5or, hehhe, rätt gött det. Alltid bra att vara lättpåverkad, då behövs inte mycket vill jag lova.

Pluggade förut och jag fick ihop en del på essän, inte mycket dock, men alltid ngt!
nej nu ska jag bättra på sminket.

/e.s


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar