tisdag

Sitter och finslipar lite på min inlämningsuppgift som jag ska lämna in i svenskan. Är klar nu vilket känns råbra! Läste för mamma förut och hon blev imponeradl. Hon viste inte att jag var så djup av mig, haha! Mamma och pappa skrev ett jättefint kapitel om mig också! ♥

Dagen har gått relativt snabbt. Först multimedia där vi bara satt och lyssnade på musik, iaf jag och emma .. sen hade vi svenska och efter den drog vi en sväng till stan och kollade. Jag köpte ett par träningsbyxor som sitter perfetk och är hur sköna som helt. Jag köpte också ett par örhängen på ur och penn för halva priset, och så köpte jag 2 berlocker till pandora armandet. 20kr styck på ur och penn, de är dock oökta och den ena fick jag inte ens på, haha!

Ska dra till sats med lina sen och köra spinning. Kan knappt komma ihåg senaste gången jag var på ett spinningpass? det måste ha varit när jag hade kort på friskis, och det är typ 2 år sedan, om inte mer till och med. Det ska iaf blir kul. Får inviga mina träningsbrallor också (y)
nej nu ska jag fortsätta med min finslipning på svenskan så att jag kan lämna in den imorgon.



/e.s



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar