tisdag

Kom nyss hem från skolan.
Började dagen med multimedia där vi inte hade någon lärare, en riktgit slapp lektion. Sen hade vi svenska där vi bara satt vi datorerna och kolla på ngn konstig sida om reklam. Sen sist på dagen lyssnade vi och en klass till på en redovisning som en kille från bild och form, (kommer inte ihåg om det var så företaget hette?) iaf han snackade om en massa reklam osv inför ett arbete vi tydligen ska jobba med. Vi ska typ göra ett nytt namn till Bertoni och så ska vi göra en ny logga till det och typ marknadsföra det .. jag och emma ska jobba tillsammans vilket känns bra iaf.
När jag stod och väntade på bussen tillsammans med emma så kom gurra och skrämde skiten ur mig. Han och jonte släpade med mig till balroom där vi kollade på lite kläder. Gurra fick med sig 2 bas t-shirtar hem, tråkmåns ... de har ju så mkt annat snyggt där, men han har iofs kläder så det räcker och blir över.
Vi gick hem från haga och grabbarna blev med mig in i en affär på vägen där de har massa balklänningar. Hittade en snygg svart, dock kändes den lite väl mycket, jag vill helst bara ha en enkel, inte massa krims krams på osv. Men jag ska gå tillbaks dit med mamma ngn dag och kolla. På fredag ska jag, mamma, lina och eva dra bort mot sunne? tror jag och kolla i en affär där de säljer balklänningar, ngt borde man ju hitta.
Vi gick iaf hem från haga och jag vet inte hur många ggr jag höll på att ramla, det är ju ashalt ute .. mina skor är hala iaf.
Nu sitter jag här och ska snart göra iordning en kyckligsallad, sen blir det plugg för hela slanten.
Kom precis på att jag ska göra både psykologi och matte A prov imorogn, de krockar antaglugen ;o helvete, det har jag inte haft en tanke på innan ... får ringa skolan och kolla!

Ska försöka ta med mig lina ut på sen promenix också, blev ingen imorse som jag och mamma tänkte ...


Den klänningen fast svart eller röd vore ngt! Dock lite väl mkt urringning kanske ..


psykologi suger .....

/ e.s

emso skriver:

grym klänning! tycker du ska köra på en sån! plugga sönder nu, så ses vi imorgon min lilla loppa! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar