söndag

Gick upp 8.30 idag, duschade och gjorde mig iordning, sen skjutsade mamma mig till stan och till jobbet. Mötte upp krook och anton så drog vi och jobbade. Hade riktigt kul idag på jobbet, haha anton är ju så jävla råskön!
Slutade 16.15 och då blev det bussen raka vägen hem.
Henrik, linus och rallan kom och vi började kolla på thrillern "from hell", den var inget vidare så efter mindre än hälten bytte vi till scream som gick på tv;n. Den kollade vi inte heller på speciellt länge, vi halvsov allihopa typ. Blev fotbollstittande ett tag innan de drog sig hemåt.
Nu sitter jag här och kollar på när osbournes hund skiter på deras vardagsrums golv, helvet va äckligt. Hundpiss på kuddarna har dom också, fyfan va vidrigt ..
Ska snart dra mig till sängs och somna tidigt för en gångs skull. Har verkligen vänt på dyget .. Blir tungt att gå upp 8.00 imorogn!

Imorogn börjar mitt nya liv! Börja träna och äta hälsosamt och nyttigt samt sluta röka. Jag är taggad på det till 1000. Min hälsa mår inte bra av hur jag lever, för mycket alkohol på helgerna, ciggaretter och inte speciellt aktiv gällande att röra på mig osv. Så imorgon innan skolan ska jag köra med min pilates som jag tycker är kul att göra, dock tröttnar jag snabbt på det. Sen tänkte jag trotsa kylan och gå till skolan.
neee sängen väntar nu! puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar