söndag

Har aldrig förut varit så jobbigt att ta sig upp som det var imorse .. Orkade verkligen inte göra mig iordning för att sedan dra till bussen mot stan och sen jobba 10-16! Men mamma ringde och puschade på mig och tur var väl det, för det gick faktiskt riktigt bra idag! Kristoffer frågad eom jag ville testa på Bamse, och det ville jag såklart! Det är ju hur enkelt som helst om man jämför med tele2. Jag fick iväg 14 sälj (25 kr säljet) + bonusar så idag tjänade jag 392 :- vilket kanske egentligen inte är så mycket. Jag vann också 12,50 kr på en tävling kristoffer hade! Skrek ut bacon mitt i ett samtal för att vinna 25 kr, dock så skrev osman samtidigt så vi fick dela på pengarna, jag fick inte sålt till personen jag pratade med just då, vilket man kanske kan förstå ... Jag ringde pappa och frågade honom om wilma tycker om bamse, så jag tjänade 25kr på min egna lillasyster!

Mamma kom hem med donken förut vilket var väldigt uppskattat, fick inte i mig speciellt mycket under dagen. Lite pommes och en macka! Var så hungrig så jag inte ens märkte det .. det flög på mig laomt till mamma kom med en mcfeast &co.
Ska sätta mig med lite plugg nu och senare kommer kanske henrik, rallan och linus. Då ska vi kolla på dead silence som jag har längtat efter att se. Såg den för 3 år sen typ, och jag kommer ihåg att jag tyckte att den var skitäcklig, den lär vara minst lika vidrig nu eftersom jag bara blir räddare och räddare för skräckfilmer.
Läste i tidningen förut att det ska bli kallare igen :( jag som blev så glad för några dagar sen när det var +1 ute .. nu är det liksom -5 .. vill ha vår och sommar nu!

neee nu ska jag plugga religion!

ramfeldt (äkta uggs) till vänster, jag (oäkta uggs) till höger, hihi


/e.s

emmso skriver:

fnisszzz, lodisar som sitter på golvet.. men ärligt, plugga sönder nu pullan så ses vi imorgon. du kommer göra galant ifrån dig på religionen, de vet jag (L)

H skriver:

Söt blogg!^^



frågestund på gång på min blogg, ställ en fråga vettja:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar