slö

Vilken dryg dag. Jag har bara luggit här hemma och tyckt synd om mig själv typ. Har inte blivit speciellt mycket plugg heller vilket känns lite tungt.
Mamma jobbar kväll och gurra är och spelar innebandy med pappa så jag är ensam hemma. Har precis druckit lite varm choklad, vilket smakade väldigt bra. Gick efter receptet mamma brukar köra på, 2 tsk socker, 2 tsk kakao tillsammans med en kopp mjölk, perfa! Gärna grädde till det också.
Sitter just nu bänkad framför halv 8 hos mig. Tycker att det programmet är mysigt. Är en sjukt charmig kille med denna vecka också, då måste man ju kolla ;)
Kl. 21 är det spårlöst och det ska jag kolla på hade jag tänkt. Gråter alltid till det programmet, det är så mycket känslor med i det, men det är det jag gillar med det programmet.
Kl. 22 börjar Tough love vilket jag har sett fram emot ändå sen jag såg att det skulle börja sändas, det verkar bra! Blir en späckad kväll framför tv;n (y) orkar ändå inte göra ngt annat så.

Körde lite pilates förut trots förkylningen. Kanske inte så smart, men det var iaf skönt. Börjar dock redan få träningsverk i magen, men de är gött de. Sjukt att en sådan ändå ganska slapp träning kan göra så mkt, det sägs ju att man ska kunna träna sin kropp till så man vill att den ska se ut med pilates, Tyra Banks, here I come, liksom! nej skämt åsido. Men pilates är roligt.
Imorogn ska jag till skolan vare sig jag är bättre eller sämre, jag kan inte va borta mer nu alltså. Innan jullovet var min närvaro ganska kass pga av alla mina sjukdomar jag hade under höst-terminen.
nee nu ska jag dregla över hur snygg killen på halv 8 hos mig är.



/ e.s

HUSnrNIO skriver:

Tråkigt att du är sjuk (igen) gumman... hoppas du frisknar till jättesnart... vi syns snart! )/Fati

eve skriver:

Jag försöker och försöker att göra den där chokladen men på nått vis blir det inte som när mamma gör den ;) hehehe

puss <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar