skönt

Har äntligen blivit av med min huvudvärk som jag har haft hela dagen i stort sett.
Direkt efter skolan a jag mig en sväng. Sov 1 timme typ, vaknade av gurra som kom och skrämde skiten ur mig .. sen lät han mig inte somna om, åhnej, han skulle kittla mig, jobbiga as! Men jag kom igång iaf.
Har bara slappat resten av dagen, var på konsum och handlade lite åt min granne också, men förutom det har jag tagit det lugnt. Blev inget plugg som jag hade tänkt, jag tar det i helgen ist.

Drog igång en film tillsammans med gurra och jonte förut.  En norks skräckfilm, "Fritt villt" tror jag den hette. Vi kollade i typ 20 min sen stängde vi av, norskan gjorde den nästan patetisk, vi bara skrattade åt vissa saker de sa, jag tycker norska är ett mysigt språk, men inte tillsammans med rysare, det funkade inte riktigt + att den var ganska överdriven ... Ingen film att rekomendera.

Imorgon är det fredag och helg. Känns skönt med en vit helg dessutom.
nej, nu ska jag ut på en kvällcigg och ringa ett samtal till lina!



/e.s


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar