sats

Har haft en jättemysig kväll med massa glass, choklad och popcorn. Kollade på lets dance och jag måste säga att jag tycker att det är bra! Älskar willy, haha vilken goding. Tyckte dock att det var synd att peter åkte ut, han är ganska underhållande att kolla på, han sen ut som en vandrande pinne som dansar runt på dansgolvet.
Pratade med lina och sats förut, hon tränar där och jag har varit sugen på att köpa gymkort där ett bra tag nu. Gick in på deras hemsida och såg att de hade öppet hus denna helg så jag ska nog dra mig dit imorogn och se vad de har att erbjuda.
Kollade på priserna på internet och det är ju jävligt dyrt alltså, men det är det väl värt. Får se vad det blir, är sugen iaf.

Pratade nyss med min kära broder som har var på lokalfest och den spårade tydligen ur. Så nu sitter han full och glad på donken. Hoppas han tar sig hem ordentligt!
nej dags för sängen, imorogn blir det stan och köpa träningsbyxor så tidigt som möjligt, sen väntar plugget ...



/e.s



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar