ph

jag har såklart fallit för paradise hotel som alla andra! har alltid tyckt det varit bra, har dock inte följt denna säsong speciellt bra, har börjat nu på senaste tiden. Kristoffer, underbart snygg!

Sitter och tittar på lina som trycker i sig en apelsin. Vi har bara slappat ikväll med tv, varm choklad och värmedyna, haha!
Fick nyss ett sms av henrik. Han undrade om han, rallan och linus (antar att det var de 3) kunde komma förbi en sväng. Det vore ju men jag är för trött för att ha hit folk, + att både jag och mamma ska upp och jobba imorgon. Mamma kl.6, så det är inte så snällt mot henne att dra hit folk! Dom får komma hit imorgon kväll ist och kolla på dead silence med mig :)
nej nu ska jag skicka hem lina och sen lägga mig och sova!

/e.s


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar