onsdag

är hur slöö som helst idag.
Igårkväll drog jag och lina till herrhagen hem till robert och daniel där helene, loe och några fler var. Vi drack och hade det trevligt. Vi drog hem ganska tidigt, vid 1-tiden typ. Linas mamma blev magsjuk igår, så helene som först tänkte  sova hos lina tyckte det kändes bättre att sova hos mig vilket jag förstår. Och tur var väl det för nu har lina åkt på skiten också .. uuuh, bara hoppas att jag har klarat mig undan, hatar magsjukan! Men jag får det nästan aldrig, sensate gången jag hade det var när jag gick i 4an tror jag. Mamma, gurra, wilma, malte har varit sjuka, men själv har jag aldrig åkt på det. Jag hatar det nog så mkt så viruset vågar inte nes komma nära mig, sköönt det skulle vara om det vore så.

Idag ska jag slappa, och kanske kolla igenom matteboken lite .. känns dock inget vidare.
Imorgon drar skolan igång igen efter ett härligt lov. Jag vill verkligen inte, de närmsta månaderna kommer bli så otroligt slitiga. Det kommer inte vara som alla andra terminer att man känner att det alltid finns en chans nästa termin att göra om, eller fixa ett IG, nee nu äre sista terminen, det känns både underbart, ledsamt och jobbigt.

nee nu ska jag gå och trycka i mig vitpepparkorn, det är förebyggande mot magsjuka (y)
puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar