onsdag

Dagen har gått sjukt fort. Hade först multimedia, sen information & layout. Sedan skulle vi på en föreläsning som en kvinna vars föräldrar överlevde auchwitz hade. Hon var intressant att lyssna på, dock är det roligare att lyssna på folk som själva varit med om det. Hon vi lyssnade på berättade mer om hennes uppväxt som gudinna och hur hennes föräldrars tid under andra världskriget hade påverkat henne. Innan föreläsningen drog jag emma och malin till sjökvistens för att emma skulle käka. Tittade in i affären precis brevid och såg att dom reade ut en massa inredningssaker. Fick ett ryck och sprang in där och köpte 2 ljuslyktor, 1 jättefin skål och en tekopp. Allt till mamma bara för att hon är världens bästa! (Hon blev skitglad)

Efter föreläsningen drog jag hem till mamma. Hon och mormor skulle åka till farmor och farfar och käka räkmacka. Jag hakade på och jag har nog aldrig ätit en så god räkmacka. Mums!
Vid 5tiden tog jag bussen in till stan och till jobbet. Vi var bara 6 personer som jobbade idag så det var lugnt och skönt. Jag fick sälja bamse som jag hade hoppats på. Fick iväg 10 sälj, så jag tjänade iaf 300kr vilket kändes bra! Känner att det går bättre och bättre iaf, dock så fick jag sälja tele2 den sista halvtimmen och jag märker hur bortskämd man blir när det gäller att sälja bamse, det är så sjukt enkelt och bara snabba samtal och nästan inget inspelningsmanus, (hur lätt som hellst alltså!) tele2 däremot .. det är svårt, men samtidigt så är det ju där de stora pengarna ligger!

Imorgon blir det skola från halv9 till 2. Klockan 5 ska jag och emma på afro-dans på sats, det ser jag verkligen fram emot. Hoppas det blir kul och jobbigt!
nu ska jag dra på en film och slappna av!

underbara emma! ♥


/e.s

emmso skriver:

gosetosan min!! <33


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar