måndag

Dagen har varit låååång. Gick upp vid 9tiden, duschade och gjorde mig iordning. Sen drog jag och wilma med helen in till stan, plockade upp lina och drog till nöjes och leklandet. Vi var där ca.11, och då var det väldigt lugnt. Vi sprang runt som galningar där till en början, till och med jag och lina taggade sönder. Vi åkte massa rutchkanor (stavning?) och höll på, tillslut tog energin slut så kag och lina satt och vilade emellanåt medans wilma sprang runt som världens energibomb. Käkade buffeén de hade också, blev lite besviken dock ... men helt okej. Wilma tyckte om pannkakorna iaf, mest grädden ..
Pappa kom runt halv5 och då var vi helt slut. Blev avsläppt hemma hos mamma och det är här jag är just nu, helt slutkörd ..

I lördags blev det utgång. Vi skulle ju ha dragit till anton egentligen men det blev en massa missförstånd så vi jag och lina satt hemma hos lina och softade där med öl och töl. Senare kom också sofie, när hon hade anlänt drog vi oss till stan och mot coffehouse där anton och krook var. Jasmine och issa var där också. Vi softade och bara hade det trevligt. Sen blev det buss hem när coffehouse stängde.
Hade en trevlig kväll iaf.

Skolan börjar på torsdag vilket känns jobbigt. Jag borde ha tagit tag i en massa saker nu under lovet, men som vanligt så gör jag sällan det jag måste, däremot det jag vill! Ska sätt amig med lite psykologi nu faktiskt, men lär inte orka mycket med tanke på hur trött jag är. Somnade 4 imorse och gick upp 9, + en massa lek och stoj nästan hela dagen .. 
jaja, nu ska jag plocka fram psykologin.
puss

bilder från i lördags

















Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar