måndag

Dagen började med att jag verkligen inte hade någon lust att gå upp och dra mig till skolan. Men eftersom mitt betyg hängde på det så var jag tvungen. Jag var på skolan 10 i 9 och skulle träffa min menotr för att fixa upp mitt betyg i religion. Vi skulle träffas på hans rum kl9.
9.10 hade han fortfarande inte kommit så jag ringde honom. Han satt hemma han, och rättade prov. Han hade helt glömt bort mig. Han bad om ursäkt säkert 5 gånger under 1 minut, och det är klart att det var lungt, men det kändes ganska tungt att dra till skolan 1 timme innan vi egentligen började. Jag träffade honom efter att jag slutade och fick mitt G i religion, riktigt gött, 1 sak mindre iaf ..
Sen så har dagen bara gått drygt ... förutom bildlektionen som gick sjukt snabbt!
Tänkte ha dargit och tränat på sats ikväll med lina, men är helt slut + att jag fortfarande har ont i örat så det är nog bäst att ta det lugnt. Jag blir alltid sjuk om jag tränar för hårt i början och nu har jag inte tränat på ett tag, bara kört pilates och varit ute och gått viket inte är speciellt ansträngande.

Ska snart möta lina och ta en promenad. Får se vart vi går, det blir väl den gamla vanliga rundan på 1 timme ungefär.
Sen ska jag lägga mig i ett varmt bad och lyssna på soft musik och bara slappna av, det behöver jag idag känner jag.

nee, nu ska jag går ut och gå!
pusss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar