måndag

Vaknade inatt vid 3-tiden av feberfrossa. Somnade om ganska snabbt ändå och hoppades på att jag skulle må bättre på morgonen, vaknade 8 imorse och märkte att det inte alls var bättre ... 38.6 i feber, halsont och ont i kroppen .. jävla skit. Käkade lite frukost och sen gick och la mig igen, somnade och sov tills mamma väckte mig vid halv 1 tiden. Nu känner jag mig lite bättre efter att ha fått i mig mat som bestod av en mkt god sallad, och så har jag tryckt i mig en massa panodil. Mamma hade köpt strepsils förut också, och de hjälper faktiskt mot halsont. Har inte lika ont just nu iaf! Jag hatar verkligen att vara sjuk .. samtidigt som jag borde vara van det eftersom jag är det så ofta.
Rökt idag har jag inte gjort iaf. Rökte en sista cigg igår samtidigt som jag pratade med lina i telefon, sen gick jag in och bad mamma slänga mina andra fyra cigg som jag hade kvar. Och det gjorde hon så gärna så, sedan fick jag en stor kram av henne och så sa hon " jag blir så glad om du verkligen klarar det den här gången gumman" det fick mig att vilja ännu mer. Hatar att gå runt och lukta rök, ha dålig andedräkt och dålig kondis. Dags att ändra på detta nu!

Någon träning blir det inte för mig iaf, inte jobb heller. Ska ringa Kristoffer nu och säga att jag får jobba på torsdag ist!
nee nu ska jag röjja undan lite plugg ..



spiralmakaroner, isbergssallad, kasler, ägg, tomater och dressing! mums ♥


Shadows fill an empty heart
As love is fading,
From all the things that we are
But are not saying
Can we see beyond the stars.
And make it to the dawn?

/ e.s


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar