lovely

Finns det något härligare och mer avslappnande än ett varmt bad med tända ljus och bra musik? Skulle knappast tro det. Känns som jag har världens lenaste hud just nu tack vare min lilla peeling i badet förut. Drog också på mig lite brun utan sol, känns som att det räcker med att snön är vit, själv vill man ha lite färg iaf. Jag använder dove´s brun utan sol och jag tycker om den faktiskt, billig och bra helt enkelt!
Nu ska jag pyssla om mina naglar och sen köra ett pluggpass till innan det är dags för myskväll med mamma, lina och linas mamma eva. Det blir hemmagjord glass som mamma står och gör nu + lets dance. Är egentligen inte så mkt för lets dance, men den här säsongen är bra faktikst, kan nog kanske bero på att mattias från E.M.D är med!? han är ju råsnygg. Har alltid tyckt att han har sett bra ut, men nu är det ju inget snack om saken. han är en råbejb.

Är äntligen klar med min svenska inlämning, "boken om mig" där jag skulle skriva 10 kapitel = 10 sidor. Nu är den klar och jag är rånöjd. Eller nej förresten, den är inte alls helt klar, mamma och pappa ska skriva ett kapitel om mig också, men det har ju inte jag med att göra ..
Nu ska jag göra klart min fatalism uppgift till svenskan också, en rest som jag har sen 2an. Den känns lit tuffare att jobba på, assvårt att hitta bra information om ödestro? + att jag hatar att skriva essäer, vilket denna uppgift är. Men det ska väl gå det med.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar