lördag

Sitter och kollar på Brooke knows best, och jag blir så sjukt sugen på att dra till Miami, sjukt härligt ser det ut att vara där! Bada i havet och sola, det skulle sitta perfekt. Mina släktingar bor ju där, kanske skulle ringa och fråga om dom har lust att betala resa osv åt mig där? neee, skulle inte tro det, men det vore.
Ska dra mig iväg till konsum snart och handla lite åt min granne, ciggaretter och trav bl.a .. Sen ska jag plugga. Känner mig lite sugen på utgång ikväll .. men ska inte! Lovade mig själv en lugn och vit helg, så måste det blir också. Jobb imorgon och då är det bäst att vara utvilad.

nej nu ska jag sticka till konsum!

Miami Beach


/e.s


Amanda<33 skriver:

Jag älskar din blogg!<3



Du kan ju titta in på min, hoppas du gillar den :D

Anonym skriver:

HEJ!

va gärna med & tävla på min blogg!

www.EmmaMariaStenius.blogg.se



ha det bra!

kram

emma skriver:

va med i veckans blogg! du vinner länkning m.m

eller kolla på roliga klipp jag har lagt ut, eller lyssna på dagens låt? :)



kram emma, http://askerkling.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar