lördag

Är råtrött efter att ha jobbat 10-16.
Gick jättebra på jobbet idag, tjänade inte mer än 300 men jag har äntligen kärt mig säljarmanuset vilket är ett stort + hos chefen (hos mig också för den delen!) som då slipper springa och hjälpa mig varje gång jag säljer ngt .. känns roligare att gå till jobbet nu när jag kan det mesta, trivs verkligen skitbra!
Är hemma hos mamma nu och ska snart göra mig iordning för utgång. Lina och malin kommer och sen blir det antagligen krogen(?) om inget annat dyker upp, (vilket jag hoppas!)
Lyssnar just nu på Alexandra Burke ft. Flo-rida-bad boys, riktigt skön låt.

nee nu ska jag dra på lite smink och tagga.

/ e.s

HUSnrNIO skriver:

Snyggt jobbat med blopggsidan... blev ju jättebra! Puss farsan


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar