i väntan på lina

vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte, mina ögon kanske?
vad är du bra på? - att vara lat
vem älskar du mest på denna jorden? - min familj och mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på
vem vet allt om dig? - mamma, pappa, helen, lina och jasmine
vem är den roligaste av dina vänner? - lina är en lite klant, emma är också bra på att liva upp stämningen, haha
vem är snyggast av dina vänner? - alla mina vänner är snygga
vem är mest partyprisse? - emma, lina och malin taggar till 1000 när det väl gäller!
vem är den du helst har filmkväll med? - henrik, rallan och linus är roliga att se rysare med, speciellt när dom skrämmer skiten ut mig och lina. Hoppas på att får vara med om det igen ;)
vem av dina vänner är mest "evil"? - jasmine faktiskt, haha
vem står dig närmast? - lina
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - måste vara jag när jag får spel iaf
vem ser roligast ut i din familj? - jag antagligen
vem är coolast? - malte
har ni något husdjur?- nej
vem har du mest gemensamt med? - jag har nog ngt gemensamt med alla i min familj
vem står för underhållningen? - gurra och pappa
vem sover du oftast med? - sover oftast ensam
roligaste kvällen med familjen? - vet ej
vad har du gjort idag? - pluggat och slappat
vad ska du göra nu? -  gå ut och möta lina snart
har du gjort något dåligt idag? - ja, jag har rökt, och det är ju aldrig bra ..
vad har du ätit idag?- risotto till lunch och ost&skinpaj till middag
har du duschat idag? - ja, badat
är du trött nu? - lite seg
vad händer i morgon ? - bara slappa och plugga
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - nej
Hur mår du just nu? - bra, dockl lite ont i huvet, örat och halsen, annars är allt bra
Har du piercat dig? - nej, bara öronen
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 19.03
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook
Vem ringde dig senast? - lina
Vem ringde du senast? - jasmine
Vem sms:a till dig senast? - emma
Vem sms:a du till senast? - emma
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter breve mig nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår
Gillar du punk? -nej
Har du sminkat dig idag? - nej
Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - älskar beyonce och westlife (tönt)

Vad gillar du för musik?
- allt man kan dansa och sjunga till
Har du fler än 4 linnen?
- ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ytterst sällan
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ja
använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - beror på
plattar/lockar du håret varje dag? - nästan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej
Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - ja, det skulle jag nog säga att jag är
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - haha, robin i 3an
Hur länge höll det? - nästan 1 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande vore nu
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - när jag var liten strulade man väl runt en del
Vem sov du senast bredvid? - helene
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - typ 25?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej

Petra skriver:

va fin blogg:) vart bor du någonstans då?:)

Petra skriver:

Okey:) Norrtälje:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar