fredag

En vecka i skolan har redan passerat och nu är helgen också snart slut känns det som!
Dagen har gått väldigt fort. Först skola, sen hem till skåre, mötte på världens sötaste lillasyster som stod vid pulkabacken och tittade uppåt mot toppen. Hon ville åka men hade ingen att åka med just för stunden så vi gick hem och jag drog på mig termobrallor och vantar och så tog vi med pulkan och bobben och gick till backen och åkte. Skitkul var det, speciellt när jag och wilma åkte tillsammans, hur snabbt som helst gick det.
Efter pulkabacken drog jag hem och ducshade och drog på myskläder. Käkade mat med pappa, helen, wilma och malte. Sen spelade vi wii-bowling (eller hur man nu säger det?) och resten av kvällen har spenderats vid tv;n och lets dance med pappa och helen. E.M.D Mattias är helt sjukt snygg!
Skönt att vara hemma ikväll, det fanns inte en chans att jag hade orkat dra ut alltså!
Jobb väntar för mig imorgon vilket känns sådär. Skulle vara skönt att kunna sova ut, men det får jag göra på söndag ist!
Imorgonkväll blir det utgång också, vilket jag har sett fram emot hela veckan tror jag, vet inte varför har bara varit taggad på dra ut! just nu känner jag inte riktigt likadant, är så himla trött! Men imorgon är jag nog på hugget.

nee nu orkar inte jag datorn mer..


lillebror och lillasyster ♥

/ e.s


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar