break

Pluggar med lina, vi kör intensivt och sen slappar vi med att t.ex skriva till varandra på msn fast att vi sitter 1 meter ifrån varandra, haha kul man kan ha!
Nu tänkte jag ta ett lite längre break, fram tills imorgon faktiskt. Är helt slut i huvudet efter att ha läst psykologi som ett as. Tänkte kolla på spårlöst som är kl.21 och sen efter det tough love.

Tror du på:
Gud: nja, nej inte direkt.
Satan: nej fyfan
Spöken: absolut, jag är dock livrädd för dem, vilket jag har hört att man inte ska vara?
Ödet: ja, det känns bra att tro att allt som händer är menat att hända och att man egentligen inte kunnat göra ngt åt det.
Magi: nej

Du:
Svär: allt för ofta
Kan hjula: ja, fast det ser nog inget vidare ut.
För dagbok: nej, men har gjort för länge länge sen, kul att läsa igenom.
Dansat naken i regn: inte på senare år, men det har säkert hänt när jag var liten.
Tycker att: allt som har med magsjukan och ormar kan dö ut!!!

Antingen eller:

Mjölk eller vatten: vatten är alltid drickbart, det är inte mjölk, så vatten.
Chips eller godis: är inte så mkt för ngt utav det. men chips kan vara underbart gott.
Dator eller mobil: den va tuff ... mobilen faktiskt
Tv eller film: också svår, men tv tror jag
Kakor eller bakverk: inte så mkt för ngt av det heller, (oftast för sött) men jag tar kakor på den dååå

Random:
Favoritdjur: hundar och katter
Tror du Gud är en tjej: eftersom jag inte tror på gud så tror jag inte att han är ngt alls? 
Vad skulle du göra om du bytte kön för en dag: stå upp och kissa, och runka såklart!
Vad ska du bli när du blir stor: psykolog eller artist! haha, ganska stor skillnad på de yrkena, men jag älskar att sjunga och det vore inga fel att kunna tjäna pengar på det. Tror dock inte att den drömmen tar mig så långt, eftersom jag är feg och inte vågar ta för mig ........ så psykolog får väl bli psykolog.
Hur många har du kysst: det är nog en del det, inget jag tänker skriva här, (inte för att jag ens har koll på det.)
Du får en enda önskan, vad skulle du önska: att alla jag älskar får leva lika länge som jag, eller att få typ jessica albas kropp (den hon hade i filmen into the blue) haha
Ditt motto: "följ ditt hjärta." 
Retad eller retats: skulle aldrig ha hjärta att reta ngn nu, men jag vet hur jag var som liten, haha jag och malin var inte de snällaste. Skulle varken välja att reta ngn eller att själv bli retad.
Är du beroende av något: nicotin, tyvärr .



/e.s


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar