Tisdag

Gud vad jag är sliten efter dessa 2 dagar på H&M. Så mycket att lära! Känns isf superbra och jag har fått väldigt fina ord från mina kollegor som tycker att jag är duktig och att jag kär mig snabbt! 
Det är så konstigt att komma till ett nytt jobb! Det var ju så längesen jag startade på Fratelli och med tanke på att jag har mycket ansvar och kan det mesta där så är det jätte skumt att nu vara den som frågar och är osäker än den som blir frågad och får hjälpa, ja ni fattar säkert vad jag menar! Haha. 

Var hemma vid 16.30 tiden och tanken var då att dra igång med städning men jag orkade inte så jag hamnade i soffan ist. Ska ta tag i städningen snart ;)

I år firar jag påsk i Norge, med mina kollegor på Fratelli. 
Jag jobbar Tors, fre, sön och mån. Påskafton är jag ledig men ska skånske jobba lite extra på H&M då om det behövs. 
På lördagkväll ska jag hänga med Monica, blir säkert en öl eller 10 och middag ;)
Känns ganska sorgligt att inte få va hemma och mysa med familjen. Men så är det.
Puss





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar