Lördag 4 juli

Jag blir galen på denna förkylning alltså!
Jag hostar som aldrig förr och det är så jobbigt. Jag blir liksom varken bättre eller sämre och nu har det gått en hel vecka så det är jätte skumt!
Jaja, nog om detta. 
Idag skulle jag egentligen varit med på en golftävling med släkten som har blivit lite av en tradition de senaste åren. Jag skippade den då jag inte alls kände mig bra imorse och behövde istället sova! Jag sov ända till 14.00 och nu känner jag mig lite, lite piggare. Men långt ifrån bra så jag får se om jag blir med ikväll när det blir grill hos kusinen. 
Förra året var jag sjuk midsommarhelgen och detta år är jag sjuk denna helg som jag så gärna vill va med på, typiskt!
Nog med min bitterhet! Nu ska jag duscha och trycka i mig lite panodil så kanske jag piggnar till :)





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar