Rhodos

Vilken jäkla vecka det blev alltså! Vi landade 23.15 på söndagen och då åkte vi direkt till hotellet och bytte om för att gå ut och käka lite mat! Vi tog kvällen ganska tidigt och vaknade upp pigga för stranden på måndagen. 
Resten av veckan bestod av fest, sol och bad. Vi festade till 6 om morgnarna och var på stranden vid 12-16 på dagarna typ! Haha, Gud vad det var härligt att känna sig så "ung" igen ;) Det var liksom vi (23/24 år gamla) och alla 18-20 åringar! Men vi höll tempot bra alltså. Att festa 6 dagar på rad var inget jag trodde jag skulle orka, och inte vilja heller för den delen, men det gjorde jag och vi hade så kul tillsammans. 


















Blev en tatuering också! 3 runda ringar som står för mina 3 småsyskon. Ingen impulsgrej då jag faktiskt velat tatuera något som står för dem. Att det skulle bli just den det blev var mer en impuls, men jag är supernöjd och gillar den mer och mer varje dag :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar