Måndag

Shit vad den här helgen gick fort! 
Jobbade kväll både fredag och lördag. Igår var jag ledig, vilket händer väldigt sällan på en söndag! Om jag inte är i Sverige eller sjuk förstås. Jag hängde med Bella hela dagen. Vi startade med att göra nya naglar hos min vän och sen åkte vi och köpte Thai mat som vi tog med och åt hemma hos mig. 
Vi hann se 3 filmer innan hon åkte hem och jag fortsatte min kväll i soffan.
En riktigt slapp dag som jag behövde. Har varit småsjuk i helgen och så har jag världens tandvärk! Trot att jag åkt på en inflammation vid en visdomstand .. Fantastiskt!
Idag har jag varit på min första upplärningsdag på H&M och det var så kul! Slitsamt med så mycket nytt på en gång, men jag trivs redan :) ska tillbaks imorgon och jobba 9.45-16!
Nu sitter jag och väntar på att bli serverad mat av min kära bror! Det händer allt för sällan ;)
Puss så länge





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar