Sverige

Tog tåget hem till Swe i fredags eftermiddag.
Har softat med familjen hela helgen.
I fredags var jag bara hemma med mamma och Gurra.
Igår drog jag, pappa och Malte ut till Nor och hem till Pia och Krille där vi softade ett tag med dom.
Sen åkte jag, pappa och Malte vidare till Bergvik och gick runt där en sväng innan vi åkte hem till pappa och Helen och softade resten av kvällen.
Nu har jga nyss anlänt till mamma och nu inväntar vi lite folk som ska komma och fira mig. Jag fyller ju faktiskt hela 20 år imorgon. Helt stört ...
Det blir min morbror, hans fru, mina kusiner, farmor, farfar, mormor, mamma, pappa, Gurra, Bob och Marcia som kommer hir på smörgåstårta och mys.
Nu ska jag softa ett tag innan alla kommer.
pussss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar