26 Juni

Ja, då var ännu en midsommar förbi.
Detta året blev inte alls som alla tididgare år då vi alltid varit tillsammans med familj, och släkt ute i Nor eller på färjestad.
Jag vet inte varför det inte blev så riktigt, men den största anledningen var nog att min Faster (som vi brukar vara hos på midsommar) jobbade.
Men min midsommar blev grym ändå.
Dagen började med att Linus kom och hämtade mig och Gurra vid 8.30 och så körde vi till Scandic winn där han bjöd oss på frukost, asgott.
Sen åkte jag till bergvik och paniksprang runt i alla affärer säkert 3 gånger och letade efter något att ha på mig på kvällen.
Men jag fann inte mycket, jag orkade tillslut inte mer liksom ..... Men fick med mig ett par höga svarta jeanstight och ett vitt transparent linne hem.
Sen tog jag bussen hem och käkade lite sill och patatis med mamma och Gurra innan jag gjorde mig iordning och drog till Lina.
Jag lånade en fin tunika av Lina tillsammans med mina svarta jeans.
Vid 3 gick vi till ica och handlade mat sen drog vi till bussen som gick 4.
Väl framme hos Rallan skulle det shottas direkt.
Vi bara körde helt enkelt.
Dom hade hållt på sen 2 tiden men vi kom snabbt ikapp dem, både jag och Lina.
Ju senare det blev desto mer folk blev det och vi hade så kul.
Vi dansade som fan och runt klockan 23 kom det till och med en midsommarstång upp på gården.
Den dansade vi kring.
Vid 3 däckade de flesta av oss, haha.
Däckade är inte rätt ord, men nästintill.
Klockan 9 vaknade jag och var görpigg ...
Låg kvar en timme och drog mig innan jag gick upp och softade med Stewe.
Det hela slutade med att jag och Gurra blev kvar hos Rallan hela dagen igår tillsammans med Rallan, Linus och Henrik.
Vi käkade pizza/kebab, kollad epå katten gustaf, grillade, drack 3,5or, sov, solade, kollade på skräckfilm, åt glass, sov lite mer.
En skön dag, en behövlig dag ibland.
Jag har iaf haft en underbar helg (och ännu är den inte slut) och det är såna stunder som jag haft i helgen som får mig att vilja bo kvar hemma i Swe ...
Idag blir det kalas för mig och Gurra hemma hos pappa.
Det blir grillat och tårta osv .
Nu ska jag gör amig iordning, pusss
Rallan och jag taggar
Bästa killarna!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar