helvetets dag

Fy fan vilken dag!!
Ska börja med att berätta att igår skulle jag egentligen ha börjat 18.00 men chefen ringde och frågade om jag kunde börja 16 och öppna fusion, självklart gjorde jag det.
Jag kom dit öppnade, fixade och donade sen small det.
Det stod helt plötsligt ca 15 pers i dörren och alla var från en flyg försinkelse.
Alla dessa 15+ 13 till som kom strax därpå skulle käka i fusion.
Det blev en jävla stress då jag och Amanda inte fått riktigt den information vi behövde, men vi klarade det bra.
Sen var det lugnt inne i fusion ända till klockan 23.30 då jag stängde.
Jag hade då gått med på att byta pass med Amanda, hon tog mitt kvällspass och jag tog hennes dagspass, detta skulle jag få ångra vill jag lova ..
När jag och Isabelle gjorde uppgöret så hoppades jag på att få åka hem så jag skulle vara pigg till ett tidigt dagspass.
Så blev det inte.
Jag fick stanna kvar och rydda med de andra i Kepler där det var en jävla massa skit ...
Så sjukt mycket glas, viner, brus och allt möjligt.
Klockan 4 mitt i natten var vi klara och jag och Marion fick ett rum på hotellet eftersom vi skulle upp och jobba halv 10.
Som jag kanske berättar så går det ju mycket spökhistorier på jobbet .. och att vissa hotellrum är mindre populära.
Vi fick antagligen ett utav de rummen.
Vi la oss i den underbara sängen på hotellrummet (vill ha en sån hemma, underbar är den) sa godnatt och försökta somna.
Jag trodde Marion sov och fick lite smått panik när jag kände mig iakttagen.
Blunade, drog täcket över mig och försökte koppla av.
Men det gick inte ...
Sen började ljuden .....
Det lät som att någon var och drog i handtaget. Och som att folk sprang runt med trallar utanför i gången ...
Sen drog tv;n igång, och då höll jag seriöst på att bryta ihop.
Jag vågade inte väcka Marion eftersom jag trodde hon somnat, men där hade jag fel.
Hon satte sig upp och kollade på mig och sa att hon var livrädd.
Vi låg vakna ett bra tag och pratade om vad vi hört och vad det kunde vara men vi fick liksom inte fram någon förklaring till något.
Just stegen som lät innifrån vårat rum var värst, Marion hade också hört dem och blivit skiträdd.
Vi somnade till slut.
Gick upp 8.30, duschade och gick ner till restaurangen där det bara var att börja duka till lunch.
Det har varit en otroligt jobbig dag.
Nu sitter jag och kolla på One three hill som jag gjort ända sen jag kom hem.
Imorgon är jag ledig och det känns helt underbart!
Ska dra och träna, kolla runt i storsentret och sen blir det utgång med lite jobbkompisar på kvällen.
UNDERBART!!!
nu ska jag sova.
pusssss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar