fredag

Nyss gjort iordning i lägenheten, städat osv. Ska snart mig till maxi och köpa lite grejjer, ska bara vänta tills regnet lugnar sig lite.
Vi ska möta upp pauline sen när hon slutar jobba runt 15.00, sen ska vi dra oss mot anton och så blir det bil hem med honom.
Har haft en riktigt bra vecka, skönt att komma bort ibland.
Och på söndag blir det ju som sagt göteborg, skönt med ännu en vecka hemifrån. Annars blir det ju bara att man ligger hemma och gör ingenting, eller ja, så blir det för mig iaf.
Har haft min tatuering i lite mer än 5 veckor nu, så jag har 3 veckor på mig att bestämma om jag vill fylla i den eller inte .. Vet inte om jag vill det, den är lite ojämn, fast inget man tänker på om man inte vet om det. Jaja, får se hur det blir med det.
Fattar inte vad som har hänt med vädret?! Det var ju så jävla varmt och skönt ett tag, nu regnar det och är kallt. Så jävla trist :(
Nej, nu skiter jag i regnet och drar till maxi, tiden börjar ticka iväg.
puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar